» Design by Snd.

petak, 20.10.2006.

Pretežno do umjereno oblačno…

Sinoć sam sanjala da sam se udala, a umjesto klasičnog vjenčanog prstena dobila sam nekakav veliki masivni koji je imao mogućnost otkapčanja i zakapčanja poput narukvice.
Cijeli san sam se čudila, ne činjenici da sam se udala, nego prstenu.

Jutros je prvi prizor koji sam ugledala kad sam izašla iz stana bila prekrasna velika duga.
U jednom trenutku učinilo mi se da ću proći ispod nje...
Znači li to da se zapravo trebam oženiti?



Usput, pronašla sam idealan dar za moj nadolazeći rođendan...



Image Hosted by ImageShack.us



Dijamantni grudnjak modne kuće Victoria's Secret nazvan Hearts on Fire Diamond Fantasy Bra čini više od 2000 dijamanata 'rasutih' po cijelom grudnjaku, uključujući i naramenice, te dijamantni 10-karatni broš u obliku cvijeta, koji je smješten među grudima.
Cijena prava sitnica - 6,5 milijuna dolara...

Molim prije kupovine upitajte za veličinu!

Cipele su još uvijek željene, a ne bih odbila ni ove čizme...


Image Hosted by ImageShack.us
Paćotice

Hvala!
20.10.2006. u 09:07
Komentara (29) | Print | #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

TheLittleone

Tajna agentica TheLittleone uvijek na zadatku!





Tajni e-mail

thelittleone000@gmail.com

Sigurnosnu provjeru blogova vršim uz pomoć