» Design by Snd.

subota, 07.10.2006.

Bespuća moje internetske zbiljnosti

Ponekad ne kužim kako se ja, teški ziheraš i kontrolfrik po prirodi, dam navući na svakakve gluposti.
Osobito kad je internet u pitanju.
Tako mi je jednoga dana, na onaj glupi e-mail na hotmailu, koji imam samo, jedino i isključivo radi rodbine i prijatelja u latinskoameričkom svijetu, jer oni, svi ali baš svi, iz nekog meni nepoznatog razloga i dalje inzistiraju na tom nefunkcionalnom računu, stigao poziv da se uključim u neko čudo u koje možeš staviti svoje slike i ostalo, a onda tvoji prijatelji to mogu gledati i tako...
Kako sam ja nekom, samo meni znanom logikom, zaključila da to funkcionira po principu da tvoj account vide jedino tvoji prijatelji, odnosno oni koji su te uključili, stavila i ja svoje slike.
I bijaše to vrlo zgodna stvar jer na hotmail naravno ne možeš ljudima slati slike niti oni mogu tebi jer je inbox premali, plus ako ga neko vrijeme ne otvoriš sve ti izbrišu, pa je ovo bio zgodan način za mene da pratim npr. kako raste mala Andrea Luciana ako se još sjećate nje, i tome slično.
Nemalo me iznenadilo kad sam dobila upozorenje na taj isti hotmailov mail da me čeka tamo neka poruka.
Pogledam ja kadli ono javili se meni neki muški kandidati.
Kraće rečeno, moje slike može vidjeti tko god želi, odnosno svi koji koriste taj isti servis.
I iako nisam napisala ništa o sebi, osim otkud sam i koliko godinam imam, ali sam stavila slike, javilo se nekoliko njih.
Evo favorita.


3. Ruben iz Španjolske

Dečko ima mudar pristup, jako je fin, kulturan, ali između redaka, odmah se najavljuje na ljetovanje...

Ruben kaže:
"Hi ..., how are you? Im Ruben from spain, i would like to meet people from different places,im thinking about going to Croatia on holidays, maybe you could give me some information,i hope that you would like to talk to me, we can talk on messenger or by mail, my adress is ...
bye bye"

Nije stavio svoju sliku, pretpostavljam zato što je prezgodan pa da žene ne navale!


2. Nikola iz Makedonije

Nikola me od srca nasmijao.
Ali zbilja nasmijao.
Da ne duljim evo vam i razloga mom veselju...

Nikola kaže:
"Kako je..? jas sam Nikola iz macedonia iz bitolj pa ako hoces mozemo da pricamo i upoznamo.. pa ako moze tvoj msn ,. za kontakt. Cao . super si .. bye bye"

Iako Nikola i nije za baciti...


Image Hosted by ImageShack.us
Nikola je ovaj desni


1. Sweet Coolson iliti Jude iz Nigerije

Ovaj mi je definitivni favorit.
Čovjek ne okoliša.
Nasmijao me i više nego Nikola.
Genijalac!

Sweet Coolson kaže:
"HEY PRETTY QUEEN,
HOW ARE YOU DOING?I AM SURE YOU ARE DOING GREAT, WELL I DONT KNOW HOW TO DISCRIBE YOU HERE, BCS YOUR PRETTY IS ANOTHER THING TOTALY, I BEEN SEEN PEOPLE HERE AND I DONT WANNA WRITE TO ANY GAL UNTILL I SAW YOUR PICS HERE, AM HERE NOT TO LOOK FOR WIFE OR A GAL TO DATE, I AM HERE JUST TO LOOK AROUND TO MET PEOPLE AND TO HAVE FUN, BUT YOUR PRETTY MAKES ME TO CHANGE MY IDEA, I MUST SAY YOU ARE TOO PREETY, NOW I KNOW THAT QUEEN IS REALY AS A PERSON AND THAT IS YOU.
SO MY BABY IF I CALL YOU QUEEN I HOPE YOU MERIT IT OK. I HOPE TO HEAR FROM YOU AND TO KNOW MORE ABOUT YOU. BE NICE AND TAKE PRORER CARE OF YOUR SELF FOU ME OK BYEEEEEEEE


YOURS ONE SWEETCOOLSON......JUDE"

Sve mi došlo milo!
A evo kako Coolson izgleda...


Image Hosted by ImageShack.us


Eh, što bismo mi bez interneta!!!


07.10.2006. u 12:06
Komentara (22) | Print | #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

TheLittleone

Tajna agentica TheLittleone uvijek na zadatku!





Tajni e-mail

thelittleone000@gmail.com

Sigurnosnu provjeru blogova vršim uz pomoć